bebe-normal.jpg

Moi!

Mun nimi on Bubba (Hubba Buban mukaan). Mä olen 11+4 viikkoa ja mä asun mutsin mahassa.

Mun taipale on ollut aika dramaattinen tähän asti. Mä kun olen anarkisti enkä kalentereita kumartele, mä päätin aloittaa matkani heti mutsin menkkojen jälkeen, mä mitään viittiny ootella. Kalenterit on luusereita varten.

Mihin mä tartuin? En mä tiedä. Ei siellä paljoa kyllä ollut, aikamoinen Teflon. Mä aloitin ilmoittaa itsestäni vuotamalla verta ja mutsi luuli, että sillä oli aikaiset menkat. Itse asiassa istukan reuna lähti vähän irti ja siksi vähän tiputteli mutta mutsi ei tienny mistään mitään koska ei tiennyt olevansa raskaanakaan.

Sit kun mutsilla alkoi hälärit soida ja toi teki raskaustestin, siihen piirtyi heti niin vahvat viivat, että mutsi oli vähän ymmällään kun ei menkatkaan ollu yhtään myöhässä. Mutsi heitti vähän kilareita ja iski raskaustestin nukkuvan faijan naamalle ja sanoi, että ”voi viturallallei, ei tästä vauvaa voi tulla kun vertakin vuotaa, YHYYYYYYYYYY”. Mä siinä vaiheessa lallattelin koska en tykkää kun mutsi kiroilee.

Digitaalinen testikin sanoi, että 3+. WTF?

Mutsi ootteli muutaman päivän, vuoto loppui kokonaan ja oli aika kertoa lääkärille, että olis hyvä kattoo missä mä sijaitsen kun kerran vertakin tuli.

Lääkäri käski heti ultraan vaikka mutsi kuvitteli, ettei niillä viikoilla mitään näkyiskään. Se oli eka kerta kun mä yllätin sen näyttämällä, että mä osasin jo pistää sydämen sykkimään. Mutsi sanoi taas, että WTF.

Kahden viikon kuluttua mä olin jo 7+1 vaikka mutsi luuli, että 6. WTF. Tällöin näkyi myös, että istukka oli vähän irti ja istukan ja kohdunseinämän välissä oli ”rako” eli verihyytymä. Se vois alkaa vuotaan taas tai sitten ei. Mutsi ahdistui huonosta tilanteesta ja sai jopa mielialalääkkeet pahimpia hetkiä varten. Samalla mutsi sai lepokehoituksen ja sana ”kielto” iskettiin jokaisen verbin perään. Suomen matkakin peruuntui. Mutsi itki aika paljon.

Sit mutsi alkoi oksentaa.  Mutsi eli paahtoleivällä ja keitetyllä perunalla, sillä kaikki maistui pahalta.

Sit me käytiin taas lääkärissä ja vieläkin oli istukka vähän irti mutta mä olin ottanu kasvuspurtin ja olin jo 9+3! Joo mua ei haitannu, että istukka oli vähän Lada.

Tänään me sit käytiin taas kontrollissa koska lääkäri jää lomille.

Eka mä heilutin mutsille kättä ja sit mä silitin omia kasvojani, jonka jälkeen mä ponnistin mutsin kohdunseinämästä itseni monitorin ulkopuolelle, BOING! Mä halusin näyttää, että musta tulee akrobaatti.

Mulla oli niskaturvotusta 1,3mm ja seulonnan tulokset mutsi saa ens viikolla. Kaikki näytti normaalilta nyt. Istukka näytti normaalilta, mulla oli hirvee tarve päästä ajamaan rallia ympäri kohtua ja kuvia oli vaikea siksi saada.  Me kaikki naurettiin helpotuksesta.

Nyt mutsi sai maailman parhaimman synttärilahjan ja voi olla ainakin tänään rauhassa. Jos mitään uutta ei ilmaannu, seuraavan kerran me käydään lääkärissä vasta joulukuussa.

Elämässä on joskus pieniä voittoja, tänään saatiin vähän isompi sellainen. Ja mä halusin jakaa tämän täällä, kävi miten kävi.