Koska lirutikun vahvat viivat tuntuivat jotenkin oudoilta näillä kiertopäivillä, käveltiin eilen Herculeksen kanssa kaatosateessa apteekkiin. Riivin pitkin hampain lompakostani kyynel silmäkulmassa €30 saadakseni Clearbluen digitaalisen viikkonäyttömittarin. Joskus mä vaan niin rakastan tätä maata (puhumattakaan lauantain pihviostoksesta, 2 pihviä maksoi €35 ja ei, en puhu ravintolasta tai kultaan dipatusta huippulihasta). Huoh.  

Puolentoista tunnin pidätyslirusta tuo antoi tuloksen 3+.

digi-normal.jpg

Öööö? Että laihasta ei-aamupisusta tällainen tulos? Ex-squeeze me, baking powder???

Herculeksen kanssa mietittiin eri skenaariota, jotka selittäisivät sekä vahvat viivat että viikkonäytön tuloksen.

  • Skenaario tuplista, joita meidän kummankaan suvussa ei ole.
  • Skenaario omasta yksilöllisestä hormonitasosta joka on korkeampi kuin normityypillä.
  • Skenaario aiemmasta ovulaatiosta tyyliin heti menkkojen jälkeen.
  • Skenaario siitä, että mun viime menkat ei ollutkaan menkat (itsehän arvelin sitä kemialliseksi/tosi aikaiseksi keskenmenoksi, sen verran hirveät kivut viikon tuhruttelun jälkeen ja veri suihkusi kaaressa ja hyytymiäkin tuli). Että jos mulla olikin kaksi joista menetin yhden? Tätä skenaariota en toivo lainkaan, sillä join viiniä vuodon aikana ja vedin buranaa kipuihin. 
  • Joku muu, mikä?

Yö meni valvoessa pääkivun kourissa. Apteekkikävelyn jälkeen sain nääs aikaiseksi taas pari pistettä liman seassa olevaa vanhaa verta ja vaikka kuinka yrittäisin pitää pääni kylmänä, se sattuu. Sattuu niin perkeleesti (sinne läks mun kirosanalakko). Viime raskaudessa sain edes sen muutaman viikon rauhallisen jakson ennen vuotopaniikkia, nyt vuosin jo viikko ennen lirutikkurupeamaa? Vitsit mikä luuseri mä olen. :( Jos en tuhruilisi, jaksaisin uskoa. Nyt en jaksa uskoa, toivoa, haaveilla. Katselen vessassa vessapaperia silmäripsien läpi pahinta peläten.

Rento meininki, etten sanois. 

Päätettiin odotella perjantaihin ennen kuin otetaan lekuriin yhteyttä. Tässä katsellaan, että olenko mä silloin vielä yhtenä kappaleena vai mitä tässä tapahtuu siihen mennessä. 

Statistiikka ja strategia odottaa opiskelijaansa. Just joo. Ja lehmät lentää....