Niin.

Halusin eilen kirjoittaa alunperin kadonneen kunnon metsästyksestä. Tarkoituksena oli kertoa miten kamalalta liikunta on tuntunut taas pidemmän tauon jälkeen.

Sen sijaan, että olisin kirjoittanut murheilusuorituksistani, istuin olohuoneen sohvalla aamuyöhön hyperventiloiden, täysin rikki, karkkipussi kädessä, välillä vähän itkien.

Vessapaperiin jäi myöhään illalla pyyhkiessä isompi veriläikkä, kirkkaampi, joskin laimea, sellainen. KP25. Ihan puskista, viikko ennen normaalimenkkojen alkua. Ylläripyllärimenkat? Ei. Se oli vain se läikkä. Ei jatko-osaa. Se lopahti, ihan niinkuin edellispäivänäkin. Se oli kyllä ihan tuoretta ja sitä oli liikaa ollakseen ns. kiinnittymisvuotoa mutta ei tarpeeksi ollakseen menkat. :( Kiinnittymisvuodon tulisi olla ruskeaa ja niukkaa, sillä se valuu hitaasti ulos. Nope. Sitä tämä ei ollut... Tämä oli samanlaista kun silloin, kun keskeytynyt keskenmeno ilmaisi itsestään. Identtistä. 

Flashback "vuodan ilman vuotoa"-ylläri repi kaikki kahden kuukauden takaiset haavat auki ja siinä sitten nyyhkin hajalla yksin rätti pöksyissäni, manaillen ja välillä hiljaa ääneen rukoillen (en ole lainkaan uskonnollinen vaikka papin tytär olenkin mutta nyt ratkesin varatoimenpiteisiin, josko joku siellä ylhäällä ei tykkääkään musta jos vaikka olen sanonut "VITTU" liian monta kertaa), että vuoto alkaisi kunnolla. Että ne olisi super aikaiset menkat (joita en harrasta). Etten taas joutuisi kärsimään vuotavasta alkuraskaudesta ennen kuin se menisi kunnolla kesken. Ihan mitä vaan muuta mutta ei niukkaa yllärivuotoa, pliis. Pliis siellä ylhäällä, keskellä ja alhaalla. Ihan kuka vaan. Ei enää tätä, mä pyydän, anon, rukoilen. 

Älä kiinnity, munis. Kuuntele mua. Ei näin. Mä en ole tällaiseen toisintorumbaan vielä valmis. Joko tulet kokonaan ulos tai jäät sinne hengaamaan kiltisti taloyhtiön sääntöjen mukaisesti mutta tähän vuotojen välimaastoon en enää suostu. 

Mä odottelen tässä viikon mitä tapahtuu. Jos tiputtelu sen kun jatkuu mutta ei ylly (eli kyllä, tiputtelu jatkuu tänäänkin), pakko käyttää joku kusitikku. Ja lupasin miehelleni käydä heti meidän gynellä jos tulos on positiivinen. Eli ikinä en ole toivonut menkkoja alkavaksi näin hartaasti. Pliis pliis pliis..... Mä kun en halua pissata tikkuun ja saada positiivista ja sitten saada taas keskenmenon. Mä haluan olla siinä luulossa, että kyseessä on menkat. Muuten järki menee....

 

.....Vielä pahemmin kuin mitä se on jo mennyt....

 

Mikä mussa on vikana? Miksi minä? Miksei mun kroppa toimi?