My milkshake brings all the boys to the yard....

milkshake-normal.jpg

Mun tissit luulee olevansa raskaana. Enkä siis ole. Mutta melonit ei halua uskoa tätä "pikku" faktaa. 

Muutaman päivän aikana mun maitorauhasissa on kulkenut sellaiset kuumat aallot ulkoreunoissa. Mun daisarit on kipeät tasan kerran kuussa, juuri ennen menkkoja mutta se kipu on erilaista. Se kipu on boobsien sisäpuolella. Raskauden aikana mun chichimungat taas olivat äärettömän kipeät ja kipu polttelevaa ja aaltomaista rintojen ulkosyrjillä.

Nyt tuo poltteleva kipu on tehnyt paluun, keskellä kiertoa. Voiko se olla merkki tulevasta ovulaatiosta? Mä olen 35 vee enkä tunne kroppaani enää lainkaan, help! Ei mulla ennen tällaisia tuntemuksia ollut. Alavatsaakin on nipannut toiselta puolelta venytellessä, mitästäänyton?!?!??! Ei ole kiva kun kroppa tälleen ottaa ja yllättää, ihan kuin olisin taas teini! 

Noin muutoin toipuminen on kohdillaan. Katse on tulevaisuudessa ja Hercules on onnensa kukkuloilla kun me ei "tehtailla" edelleenkään tikkujen kanssa vaan edetään (kuten viimeksikin) silleen "jotain sinne päin, roiskis"-taktiikalla. Hmmmmm... Mielleyhtymä sanaan "roiskis" taisi mennä nyt vähän metsään tässä asiayhteydessä.... 

Mulla kun ei ole mitään haisulia miten mun syklit nyt toimii niin sehän tietää vaan rumbaa lakanoissa usein ja pitkällä aikavälillä. Valittaisiko sinun miehesi siitä? Niin. Ei minunkaan, ylläri. Varsinkin kun minulle ei olla suotu Laiskaa Lakana-Lassea noin muutenkaan.

Tässäpä sinulle pähkinä, oi lukijani. Huomasitko, että käytin joka kerta uutta sanaa kun puhuin ryntäistäni? Rakkailla utareilla on monta nimeä. :)