Oli vuosi 2001.

Olin töissä naisvaltaisessa työpaikassa (95% naisia).

Parin kuukauden työssäolon jälkeen menkkani tulivat yhtäkkiä kahdesti saman kuun aikana, välissä pari viikkoa. Shokki oli aikamoinen, sillä menkkani eivät ole koskaan tulleet aiemmin. Ne ovat aina myöhässä, jos jotain ovat. Mañana menkat. Miksi valua tänään kun voi valua ensi viikollakin. 

Katsokaas, tuheroni on alistuvaista lajia. Muilla naisilla oli omansa, jo synkassa oleva, syklinsä ja minun tuheroni alistui siihen kuin kassissa kannettava puudeli. Näiden extra-muunisten jälkeen olin synkassa kaikkien muiden naisten kanssa, joka oli tietenkin hienoa varsinkin PMS-aikaan. Not.

Miksi kerron teille tästä? 

Koska haluan alustaa tällä jotain. Koska yritän demonstroida, ettei menkkani yllätä minua koskaan olemalla liian aikaisin. Näin harvinaista se on. Viimeksi vuonna 2001. Syklini ovat n.32-33 päivää muutaman päivän heitoilla. 

Joten mitä hittoa tässä pitäisi ajatella kun löysin alkkareistani (KP24) äsken vähän verta??? 

Alavatsa on nippaillut myös ja tissit kipeät mutta ei niinkuin silloin kun olin raskaana vaan juuri niinkuin PMS:n aikaan.

Tässä on nyt tasan kolme vaihtoehtoa:

  1. Menkat tosiaan alkaa ekaa kertaa liian ajoissa sitten vuoden 2001
  2. Mystinen välivuoto (en ole ennen sellaista harrastanutkaan, jännää)
  3. Kiinnittymisvuotoa (josta ei toudellakaan mitään kokemusta myöskään)

Juu, en usko millään kolmoseen, en sitten millään.Enhän mä usko edes vielä ovuloineeni. Ei siis sovi mun kiertooni. Kait. Enkä laita neloseksi ärtsyä tuheroakaan koska se on saanut nyt levätä pari päivää. Joten mitä tässä tapahtuu? Mun kroppani on niin omituinen, etten tiedä mitä se seuraavaksi keksii.

Eiköhän se keskenmeno jo opettanut universumia, etten mä todellakaan tykkää yllärpylläriverestä pikkareissani. Mun sydän ei kestä tällaisia flashback- ja Déjà vu-ilmiöitä. 

Varatkoon vuoto ajan Outlook-kalenteristani niinkuin muutkin järkevät tyypit. Mä en suostu tällaiseen.

Moukka mikä moukka. 

Edit:

Enemmän todennäköinen syy vuodolle ei ole kiinnittymisvuoto vaan ovulaatiovuoto. Wau. Ai että sellaisiakin on. Google sauhuaa etsimiseni jälkeen. "Normi" kierron kanssa se kävisin enempi yksiin kuin mikään muu syy. Mutta onhan tää siltikin aika outoa.