Tässä laskeskelin juuri, että viimeksi treenasin aktiivisesti 3kk sitten. Olin aika gasellimainen vaikka söin kunnolla, urheilun takia vähintään 2300kcal päivässä. Olin muodoltani lipputanko. Pitkä (178cm) mutta kapea (n. 62kg). Ei kurvin kurvia. 

3-normal.jpg

Jees. Tässä olemuksessa oltiin pari vuotta. Nou hätä, nou stress. Keho oli balanssissa ja haki oman painonsa pysyen siinä. 

Sitten alkoi opiskeluputki, pamahdin raskaaksi, jouduin varomaan hikiliikuntaa, söin silti saman verran kuin ennenkin. Siitä tuli pari kiloa ja alkoi nopea löystyminen.

Sitten tulikin se kuuluisa sohvaperunajakso ja ylenpalttinen herkuttelu. 5000kcal per päivä keskimäärin, voisin veikata. Toiset lohtujuo, toiset lohtusyö. Minä söin pysyäkseni pinnalla. Urheiluna kävely sohvan/sängyn ja jääkaapin välillä. 

Joka aterialla herkkuja, välipalat olivat leivoksia/suklaata.Tulos: pullamössö ja 4 lisäkiloa edellisten päälle. Massaa ja pöhöä kerääntyi jänteikkään lihaksen päälle. Oletteko nähneet koskaan miltä hardocre bodybuilderit näyttää kun niillä on vaatteet yllä (yleensä verkkarit kun eivät näytä muihin mahtuvan)? Läskiltä. Tässä kävi vähän samanlainen ilmiö. Ostin itselleni läskipuvun lihasten päälle. Yök. 

No, viikko sitten aloin taas hitaasti mutta epävarmasti "reenaamaan". Aika säälittävää räpellystä kun ei oo voimaa eikä oo staminaa. Mutta jotain olen tehnyt silti. Heti lähti viikossa pari kiloa pöhöä veks ja nyt ollaan tässä:

xena2-normal.jpg

En TODELLAKAAN ole enää gaselli mutta paskemminkin vois asiat olla. Mä näytän mielestäni todella normaalilta. En läskiltä, en laihalta. Tavis. Ja jos multa rehellisesti kysytään, viime aikaiset tapahtumat pistivät mun arvot niin perspektiiviin, että olen tosi tyytyväinen tavisvartalooni.

Joskus on hyvä olla ihan tavis vaan. 

Ps. Huomaako kukaan mun tissejä? 2 kuppikokoa isommat. WTF. Ne kasvoi Sintin myötä mutta miksi ne eivät kutistuneet takaisin?